بسیار آسان برای سایت خود اپلیکیشن بسازید!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

منبع اصلی حتما بروید به منبع اصلی:http://tabnakweb.ir/2673/آموزش-ساخت-برنامه-حرفه-ای-اندروید-برای/

------

سرویسی که در موردش قراره صحبت کنم سایت AppYet.com است . پس از ورود به سایت صفحه اصلی سایت بصورت زیر نمایان خواهد شد …

appyet

ابتدا باید توی سایت عضو بشید تا بتوانید اپلیکیشن بسازید . پس بر روی Sign Upدر بالای صفحه کلیک کنید تا وارد قسمت ثبت نام بشید. در آنجا ایمیل و پسورد را وارد می کنید و توجه داشته باشید که ایمیل شما فقط باید جیمیل باشد! ایمیل های یاهو را قبول نمیکند.

پس از ثبت نام از قسمت Sign In وارد بشید. پس از اولین وردتان به سایت با چنین صفحه ای روبرو میشوید …

9-19-2014 09-43-57

همانطور که میبینید چون هنوز چیزی نساختید ، لیست My Applications شما خالی هست و برای شروع ساخت اپ ، بر روی Create App در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید. صفحه زیر باز میشود که در آنجا شما اول باید یک اسم برای اپلیکیشن تان انتخاب کنید. این صفحه شامل سه تا فیلد هست :

  1. Application Name : یک اسم برای اپلیکیشن خود بگذارید. (ترجیحا انگلیسی تایپ شود)
  2. Package Name : این قسمت را خود سایت بصورت پیشنهادی کامل میکند.
  3. Template : از درون لیست مقابلش ، عبارت Demo Temlate را انتخاب کنید.

9-19-2014 09-48-50

پس از کامل کردن این قسمت بر روی Create App در پایین کلیک کنید. تا وارد صفحه جدیدی شوید که چندتا تب برای تنظیمات و شخصی سازی های بیشتر برنامه وجود دارد. به ترتیب تب ها را توضیح خواهم داد.

9-19-2014 10-01-03


قسمت اول :  General

در این قسمت موارد زیر وجود دارد که بعضی ها از قسمت قبل کامل شده و بعضی ها را هم باید الان کامل کنید …

  1. Package Name : در مرحله قبل کامل شد!
  2. Application Name : همان اسم اپلیکشن تان است که در مرحله قبل نوشتید.
  3. Version Name : ورژن برنامه است ، که اگر اولین اپلیکیشن تان هست همان ورژن ۱ بگذارید بماند.
  4. Application Icon : از این قسمت یک آیکن برای برنامه تان قرار میدهید. بر روی Change Icon کلیک کنید و یک آیکن با فرمت jpeg و یا gif از روی کامپیوتر وارد کنید . بهتر است سایز آیکن ۹۶px در ۹۶px باشد.
  5. Content Rating : این را بر روی Everyone بگذارید

در آخر هم بر روی Save Changes کلیک کنید تا تنظیمات تا اینجای کار ذخیره شود.

 قسمت دوم : Modules

همانطور که در تصویر میبینید در این قسمت ماژول های برنامه وجود دارد. بعد از ساخت اپلیکیشن تمامی این ماژول ها توی برنامه وجود دارند و شاید شما نخواهید که باشند . چون هر کدام از آنها طوری تنظیم شده اند که مطالب سایتهای مختلف را نشان دهند و اما از آنجایی که ما قصد داریم یک اپلیکیشن اختصاصی فقط برای سایت یا وبلاگ خودمان داشته باشیم ، من پیشنهاد میکنم که تک تک این ماژول ها را که در لیست میبینید (به جز ۵ تای آخر که شامل Download – Setting – Sync – Web – Themes میباشد!) حذف کنید. برای اینکار روبروی هر آیتم عبارت Detailsوجود دارد که روی آن کلیک میکنید و در صفحه ای باز میشود روی Delete this module کلیک میکنید تا حذف شود. برای تک تک ماژول ها همین کار را انجام دهید. باز هم تاکید میکنم ۵ تا ماژول آخر که شامل Download – Setting – Sync – Web – Themes میباشد را حذف نکیند.

9-19-2014 10-13-04

خب ، حالا که موارد اضافی حذف شد ، ما باید آدرس فید سایت خودمان را بصورت یک ماژول وارد برنامه کنیم تا برنامه بصورت خودکار ، مطالب جدیدی که منتشر میکنیم را از طریق فید وارد اپلیکیشن کند. برای اینکار همانند تصویر زیر ، در همان صفحه ماژول ها و در انتهای صفحه قسمت New Module را میبینید که در آنجا میتوانید ماژول های جدیدی را بسازید مانند همین هایی که حذف کردید.

9-19-2014 10-24-19

اول بر روی (Feed (RSS/Atom کلیک کنید تا فید سایتتان را بشناسانید بهش. پس از کلیک روی این گزینه وارد صفحه ایی میشوید که موارد زیر را باید پر کنید …

  1. Menu Name : یک اسم دلخواه بگذارید. من خودم نوشتم ۱webgard.com
  2. Menu Group Name : برای این هم یک عنوان دلخواه بگذارید مانند My Feed
  3. Menu Order : این را بگذارید مقدار پیشفرض خودش باشد.

سپس بر روی Save کلیک کنید. پس از اینه تنظیمات را سیو کردید واردصفحه میشوید برای تنظیمات تخصصی تر فید سایتتان!


تنظیمات پیشفرض خودش خوب است شما فقط در اولین فیلد یعنی قسمت RSS/Atom Feed Url لینک فید یا همان آر اس اس سایت یا وبلاگتان را وارد کنید . فید سایت من اینه http://1webgard.com/feed ، برای شما هم چیزی شبیه به همین باید باشه . هر چی که بود دقت کنید حتما درست باشد و در مرورگر خود لینک را وارد کنید قبلش ببینید که مطالب سایتتان را میبینید یا نه!  همچنین تیک Text RTL را بزنید ، سپس بر روی Save در پایین صفحه کلیک کنید.

توجه کنید که اگر مثلا شما یک کانل یوتیوب هم دارید و میخواهید آخرین آپدیت هایتان درون اپلیکشینی که دارید میسازید نمایش داده شود ، از همین قسمت New Module اینبار بر روی Feed: YouTube کلیک کنید و سایر تنظیمات را مشابه ماژولی که برای فید سایت ساختیم انجام دهید. اما من پیشنهاد میکنم شلوغ نکنید برنامه رو و فقط فید سایت کافیه!

 قسمت سوم : Setting

در این قسمت یک سری تنظیمات وجود دارد که همگی همان حالت پیشفرض خود باشد (اگر کمی به انگلیسی تسلط داشته باشید میتوانید تنظیماتش را به دلخواه تغییر دهید) ولی همان پیشفرض خودش خوب و استاندارد است ، فقط در قسمت Default Theme ، آن را بر روی Ligh Theme قرار دهید و Save کنید در انتها.

قسمت چهارم : Themes

از اینجا میتوانید تم بسازید یا تم های موجود را حذف کنید. پیشنهاد میکنم بگذرید از این قسمت و بگذارید همان موارد پیشفرض باشند.

تب پنجم و ششم مربوط به کاربران پرمیوم هست ، البته چیز مهمی ام نداره 



:: برچسب‌ها: ساخت اپلیکیشن , ساخت اپلیکیشن برای سایت , ساخت اپلیکیشن حرفه ای , آموزش ساده ساخت حرفه ای اپلیکیشن برای سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : محمد
ت : پنج شنبه 27 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی